KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

diversity

Polish translation: roznorodnosc kulturowa


17:30 Oct 18, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: diversity
as in "cultural diversity"
Lota
United States
Polish translation:roznorodnosc kulturowa
Explanation:
roznorodnosc kulturowa OR kulturowa roznorodnosc

diversity=roznorodnosc, zroznicowanie, rozmaitosc

"... w Traktatach podkre?la si?, i? bogactwem Europy jest jej kulturowa ró?norodno??,
o tyle w ?wiadomo?ci Europejczyków owa ró?norodno??, uznawana ..."
www.uni.lodz.pl/puls/numery/21/tozsamosc.html

"DEKLARACJA KO?COWA
... opartego na bazie wspólnych warto?ci, takich jak: wolno?? wypowiedzi i informacji,
ró?norodno?? kulturowa, poszanowanie godno?ci ka?dego cz?owieka,. ... "
www.radaeuropy.org.pl/deklarac.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
Many thanks to everyone. I like this answer the most.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2roznorodnosc kulturowaponar
5zróżnicowanie kulturowe
Monika Rozwarzewska


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
roznorodnosc kulturowa


Explanation:
roznorodnosc kulturowa OR kulturowa roznorodnosc

diversity=roznorodnosc, zroznicowanie, rozmaitosc

"... w Traktatach podkre?la si?, i? bogactwem Europy jest jej kulturowa ró?norodno??,
o tyle w ?wiadomo?ci Europejczyków owa ró?norodno??, uznawana ..."
www.uni.lodz.pl/puls/numery/21/tozsamosc.html

"DEKLARACJA KO?COWA
... opartego na bazie wspólnych warto?ci, takich jak: wolno?? wypowiedzi i informacji,
ró?norodno?? kulturowa, poszanowanie godno?ci ka?dego cz?owieka,. ... "
www.radaeuropy.org.pl/deklarac.htm

ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Many thanks to everyone. I like this answer the most.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon
22 mins

agree  Ewa Luchowska-Mertl
9 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zróżnicowanie kulturowe


Explanation:
OR

wielorodność kulturowa


Monika Rozwarzewska
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 383