KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

we have exceeded our goal of documenting...

Polish translation: wykroczyliśmy poza postawiony cel udokumentowania ...


11:13 Oct 23, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: we have exceeded our goal of documenting...
We have exceeded our goal of documenting...
Ivona
United States
Polish translation:wykroczyliśmy poza postawiony cel udokumentowania ...
Explanation:
or

Zrobiliśmy więcej niż tylko zamierzane przez nas udokumentowanie ...
Selected response from:

Robert Pranagal
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wykroczyliśmy poza postawiony cel udokumentowania ...
Robert Pranagal
4wykroczylismy poza zalozony zakres dokumentacjiJacek Krankowski
2Przekroczyliśmy założenie, którym było udokumentowanie...makary


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykroczylismy poza zalozony zakres dokumentacji


Explanation:
with the little context that there is...

Jacek

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

56 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Przekroczyliśmy założenie, którym było udokumentowanie...


Explanation:
Assuming this refers to a completed action.

makary
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 225

57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wykroczyliśmy poza postawiony cel udokumentowania ...


Explanation:
or

Zrobiliśmy więcej niż tylko zamierzane przez nas udokumentowanie ...

Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167
Grading comment
Thank you.