KudoZ home » English to Polish » Automation & Robotics

graduated scales

Polish translation: skala z podziałką


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:graduated scale
Polish translation:skala z podziałką
Entered by: Pytia

14:52 Oct 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
English term or phrase: graduated scales
Wysokość przenośnika górnego można regulować za pomocą 2 graduated scales.
pauline_b
skale z podziałką
Explanation:
można nawet napisać "podziałki"
Selected response from:

Pytia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skale z podziałką
Pytia
4skal, skal pomiarowych, skal stopniowanychTadeuszWojtasik


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skal, skal pomiarowych, skal stopniowanych


Explanation:
W ten sposób "graduated scale" jest tłumaczone w różnego rodzaju specyfikacjach i instrukcjach obsługi. Najczęściej jest to po prostu - skala. Nie potrafię w tej chwili wyobrazić sobie jak to ładnie umieścić w tym zdaniu, bo wygląda mi to trochę dziwnie (" za pomocą dwóch stopniowanych skal" ?) - może leciutko zmodyfikować - "w dwóch zakresach" ?

TadeuszWojtasik
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skale z podziałką


Explanation:
można nawet napisać "podziałki"


    Reference: http://sala316.izse.pl/mierniki3.htm
    Reference: http://www.iaii.weia.po.opole.pl/dyplomy/lelektroniki/Oscylo...
Pytia
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4