KudoZ home » English to Polish » Automation & Robotics

relative control

Polish translation: wyjście różnicowe


11:09 Feb 2, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / automatyka, sterowanie
English term or phrase: relative control
MAIN ELECTRICAL PANEL = it contains power supply units A1.0 and A1.1 - input/output modules
A1- A3- A4 - vibrating channel board A2.2 and relative control A2.1. Chodzi o termin RELATIVE, względne (sterowanie) raczej nie pasuje, LOKALNE?
Marek Gasiorowski
Polish translation:wyjście różnicowe
Explanation:
o ile jest to definicja wyjścia analogowego to może to być wyjście relative=różnicowe podające sygnał na 2 przewodach w odróżnieniu od wyjścia bezwzględnego podającego sygnał względem masy
Selected response from:

laudo
Grading comment
Dziękuję bardzo, to jest bardzo racjonalne
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wyjście różnicowe
laudo
2odpowiednie sterowanie
Kinga Palczewska


Discussion entries: 3





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
odpowiednie sterowanie


Explanation:
A nie będzie to czasami "odpowiadające (temu elementowi)/dotyczące (elementu) sterowanie"?

Kinga Palczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: odpowiednie to by było raczej (particularly) appropriate, lub suitable, ew. compatible. Odpowiadające? Sterowanie zawsze odpowiada jakiemuś elelemntowi lub zespolowi elementów , po co pisac o tym, tworzy to REDUNDANCY

Asker: chyba nie :) Ale dziekuję


63 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wyjście różnicowe


Explanation:
o ile jest to definicja wyjścia analogowego to może to być wyjście relative=różnicowe podające sygnał na 2 przewodach w odróżnieniu od wyjścia bezwzględnego podającego sygnał względem masy

laudo
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Dziękuję bardzo, to jest bardzo racjonalne