KudoZ home » English to Polish » Automation & Robotics

Getting Started Guide

Polish translation: rozpoczęcie pracy (z maszyną?)


09:18 Aug 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Automation & Robotics
English term or phrase: Getting Started Guide
.
ulaw21
Italy
Polish translation:rozpoczęcie pracy (z maszyną?)
Explanation:
trochę mało informacji... ew. "instrukcja rozpoczęcia pracy z maszyną"

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-08-02 09:21:57 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście jeśli to o maszynę chodzi - można podstawić sobie zamiast tego słowa dowolne inne
Selected response from:

Monika Rozwarzewska
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4było już
awdotia
3rozpoczęcie pracy (z maszyną?)
Monika Rozwarzewska


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
getting started guide
rozpoczęcie pracy (z maszyną?)


Explanation:
trochę mało informacji... ew. "instrukcja rozpoczęcia pracy z maszyną"

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-08-02 09:21:57 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście jeśli to o maszynę chodzi - można podstawić sobie zamiast tego słowa dowolne inne

Monika Rozwarzewska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
getting started guide
było już


Explanation:
http://www.proz.com/?sp=h&id=550386

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish