KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

skip lorry

Polish translation: ciężarówka - kontener


17:12 May 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: skip lorry
Driver of a skip lorry
Czy chodzi o popularną 'wywrotkę'?
ZenonStyczyrz
Polish translation:ciężarówka - kontener
Explanation:
chodzi o kontener na gruz i odpady,
który jest przewożony na takiej właśnie ciężarówce

http://www.proz.com/kudoz/920986

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-05-21 17:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.uclan.ac.uk/facs/science/envman/pics2/saltair003....
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję.
Do Petrolheada - W kontekście mojego dokumentu pasuje mi bardziej takie określenie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5samochód (ciężarowy) (z zabierakiem) do przewozu kontenerów wymiennych
petrolhead
3ciężarówka - kontener
*eva*


Discussion entries: 4





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ciężarówka - kontener


Explanation:
chodzi o kontener na gruz i odpady,
który jest przewożony na takiej właśnie ciężarówce

http://www.proz.com/kudoz/920986

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-05-21 17:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.uclan.ac.uk/facs/science/envman/pics2/saltair003....

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję.
Do Petrolheada - W kontekście mojego dokumentu pasuje mi bardziej takie określenie

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
samochód (ciężarowy) (z zabierakiem) do przewozu kontenerów wymiennych


Explanation:
z zabierakiem hakowym lub bramowym (tzw. "bramowiec")

te pierwsze do pbejrzenia na stronie:
www.skibicki.com.pl

kontenery wymienne oczywiście do przewozu gruzu i odpadów, jak podpowiada eva i bartek

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2339