KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

single function/multifunction lamp

Polish translation: lampa pojedyncza/lampa zespolona


18:14 Jun 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: single function/multifunction lamp
z listy samochodowych czesci zamiennych
xxxPawel Rewuck
Polish translation:lampa pojedyncza/lampa zespolona
Explanation:
Może chodzic o światła tylne. Także "tylne światło zespolone"


"Lampa tylna zespolona lewa i prawa (uniwersalna do przyczep i samochodów ciężarowych) – 24V/12V
Rear multifunction lamp left and right (universal for trucks and trailers) – 24V/12V
Mehrkammer Heckleuchte links und rechts (universell für LKWs und Anhänger) – 24V/12V"
www.fristom.com.pl/index2.php?id=2&art=98


--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 44 mins (2005-06-20 06:58:57 GMT)
--------------------------------------------------

Nabieram trochę pewności, widząc, ze sąsiednie pytanie dotyczy kierunkowskazów
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
raczej to, po wyborze klienta, dziekuje both
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4lampa jednofunkcyjna / wielofunkcyjna
ZenonStyczyrz
3lampa pojedyncza/lampa zespolona
petrolhead


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
lampa jednofunkcyjna / wielofunkcyjna


Explanation:
IMO

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 46

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arkadiusz S
1 min

agree  mdarron
31 mins

agree  _Slawomir_
57 mins

agree  Rafal Korycinski
4 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lampa pojedyncza/lampa zespolona


Explanation:
Może chodzic o światła tylne. Także "tylne światło zespolone"


"Lampa tylna zespolona lewa i prawa (uniwersalna do przyczep i samochodów ciężarowych) – 24V/12V
Rear multifunction lamp left and right (universal for trucks and trailers) – 24V/12V
Mehrkammer Heckleuchte links und rechts (universell für LKWs und Anhänger) – 24V/12V"
www.fristom.com.pl/index2.php?id=2&art=98


--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 44 mins (2005-06-20 06:58:57 GMT)
--------------------------------------------------

Nabieram trochę pewności, widząc, ze sąsiednie pytanie dotyczy kierunkowskazów

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2327
Grading comment
raczej to, po wyborze klienta, dziekuje both




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Arkadiusz S