KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Mandrel/Bush to press bearing(s)

Polish translation: (zespół) trzpień/tuleja do montażu łożysk


20:44 Jun 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Mandrel/Bush to press bearing(s)
narzedzie samochodowe, dotyczy obsługi osi tylnej
xxxPawel Rewuck
Polish translation:(zespół) trzpień/tuleja do montażu łożysk
Explanation:
xxx

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 23 mins (2005-06-20 08:07:24 GMT)
--------------------------------------------------

trzpień wkręcony w koncówke półosi/łożysko na czop półosi/tuleja dystansowa opieraj±ca sie o pierscień wewn. /itd.: odwrotno¶ć prostego sci±gacza

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 30 mins (2005-06-20 14:14:26 GMT)
--------------------------------------------------

szczegóły montaży łozyska na półoś napędową za pomocą takiego zestawu: W. H. Crouse Auomotive Mechganics Fig. 449
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(zespół) trzpień/tuleja do montażu łożyskA.G.
3sworzeń/tuleja do wyciskania łożyskjacek o


  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mandrel/bush to press bearing(s)
sworzeń/tuleja do wyciskania łożysk


Explanation:
Wszystkie sworznie do wyciskania łożysk i tuleje do zakładania powinni¶my zrobić pod wymiar


    Reference: http://www.boxer-motor.triger.com.pl/porady/skrzynia.pdf
jacek o
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mandrel/bush to press bearing(s)
(zespół) trzpień/tuleja do montażu łożysk


Explanation:
xxx

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 23 mins (2005-06-20 08:07:24 GMT)
--------------------------------------------------

trzpień wkręcony w koncówke półosi/łożysko na czop półosi/tuleja dystansowa opieraj±ca sie o pierscień wewn. /itd.: odwrotno¶ć prostego sci±gacza

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 30 mins (2005-06-20 14:14:26 GMT)
--------------------------------------------------

szczegóły montaży łozyska na półoś napędową za pomocą takiego zestawu: W. H. Crouse Auomotive Mechganics Fig. 449

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 738
Grading comment
dziekuje