KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

engine management

Polish translation: układ sterowania pracą silnika


13:20 Jun 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automotive repairs
English term or phrase: engine management
Service booklet chapter title
Paweł Maria Zwoliński
Polish translation:układ sterowania pracą silnika
Explanation:
"Parametry pracy silnika są wielkościami wyznaczonymi przez układ sterowania pracą silnika, opisującymi pośrednio stan techniczny silnika i jego wszystkich ..."
www.automotoserwis.com.pl/artyk/2002/09-02/pomiar.htm

Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2układ sterowania pracą silnika
petrolhead
3zarządzanie silnikiem
DarekS


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zarządzanie silnikiem


Explanation:
Patrz link

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2005-06-22 13:29:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://66.102.9.104/search?q=cache:fejfimMxb6gJ:www.oxygen.t...


    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:R1xj7OivfBUJ:www.rotamoti...
DarekS
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 97

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Infotradus
11 mins

disagree  petrolhead: o to chodzi, ale tak się nie mówi
26 mins

neutral  Morientes: może również chodzić o obsługi, przegl±dy itp. wg mnie nie koniecznie sterowanie prac±
1 hr

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
układ sterowania pracą silnika


Explanation:
"Parametry pracy silnika są wielkościami wyznaczonymi przez układ sterowania pracą silnika, opisującymi pośrednio stan techniczny silnika i jego wszystkich ..."
www.automotoserwis.com.pl/artyk/2002/09-02/pomiar.htm



petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2339
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robwoj
56 mins

agree  bartek
1 day19 hrs