cowl plate

Polish translation: tabliczka na przegrodzie przedziału silnikowego

English term or phrase:cowl plate
Polish translation:tabliczka na przegrodzie przedziału silnikowego
Entered by: Joanna Sz

20:00 Oct 25, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: cowl plate
sth in the engine compartment where VIN can be located
Joanna Sz
plakietka na przegrodzie przedziału silnikowego
Explanation:
Moim zdaniem "plate" to nie część pojazdu, lecz plakietka, na której wybity jest numer VIN. Plakietka jest umieszczona na przegrodzie przedziału silnikowego od strony silnika. Trzeba więć podnieść maskę, by odczytać VIN.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 10 mins (2005-10-26 08:10:41 GMT)
--------------------------------------------------

"plakietka" lub "tabliczka"
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1plakietka na przegrodzie przedziału silnikowego
petrolhead
5 +1tu: przegroda przedziału silnikowego..
Michal Berski
3płytka osłony
robwoj
3osłona
allp


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osłona


Explanation:
płytka osłaniaj±ca
Słownik NT


allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płytka osłony


Explanation:
for instance

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 343

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tu: przegroda przedziału silnikowego..


Explanation:
pomiędzy silnikiem a kabiną
generalnie "cowl" znajduje się miedzy przegrodą a tablicą sterowania, ale VIN z reguły umieszczany jest od strony silnika

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 20 mins (2005-10-25 21:20:55 GMT)
--------------------------------------------------

Często jest to scianka oddzielająca przedział silnika od korytka znajdującego się przed przednią szybą, gdzie jest dmuchawa, nagrzewnica, silniki wycieraczek itp.



    Reference: http://www.100megsfree4.com/dictionary/car-dicc.htm#CO
Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 65

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead: tak dla przegrody przedziału silnikowego
6 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
plakietka na przegrodzie przedziału silnikowego


Explanation:
Moim zdaniem "plate" to nie część pojazdu, lecz plakietka, na której wybity jest numer VIN. Plakietka jest umieszczona na przegrodzie przedziału silnikowego od strony silnika. Trzeba więć podnieść maskę, by odczytać VIN.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 10 mins (2005-10-26 08:10:41 GMT)
--------------------------------------------------

"plakietka" lub "tabliczka"

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2347
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: www.hitman.web.voyager.net/cowl.htm - 1
4 hrs