KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

multi-link rear axle

Polish translation: oś tylna z zawieszeniem wielowahaczowym


20:53 Dec 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / cars
English term or phrase: multi-link rear axle
plain list in a car parts catalogue
Romuald Pawlikowski
Polish translation:oś tylna z zawieszeniem wielowahaczowym
Explanation:
"Przednionapędowe Volvo S80 wyposażane jest w (...) nowoczesne podwozie z zawieszeniem wielowahaczowym typu Multilink zapewniające pełne panowanie nad pojazdem ..."
http://motonews.pl/services/vol/?op=vmd&cdid=260
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oś tylna z zawieszeniem wielowahaczowym
petrolhead
2wielowahaczowa oś tylna
DarekS


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wielowahaczowa oś tylna


Explanation:
Myślę, że o to chodzi.



    Reference: http://tinyurl.com/dsgem
DarekS
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 97

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oś tylna z zawieszeniem wielowahaczowym


Explanation:
"Przednionapędowe Volvo S80 wyposażane jest w (...) nowoczesne podwozie z zawieszeniem wielowahaczowym typu Multilink zapewniające pełne panowanie nad pojazdem ..."
http://motonews.pl/services/vol/?op=vmd&cdid=260


petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2339
Grading comment
Dziękuję.