flanged towbars

Polish translation: zaczep/hak holowniczy z kołnierzem montażowym

English term or phrase:flanged towbar
Polish translation:zaczep/hak holowniczy z kołnierzem montażowym
Entered by: Maciej Andrzejczak

17:26 Nov 18, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: flanged towbars
oferta drążków holowniczych do pojazdu SUV - kołnierzowy? nie wchodzi za bardzo w necie..

Choose from fixed, removable and flanged towbars
Maciej Andrzejczak
Poland
zaczep/hak holowniczy z kołnierzem montażowym
Explanation:
Ewidentnie kontekst wskazuje na różne rodzaje mocowań (np. mocowane na stałe, wypinane i zaopatrzone w kołnierz montażowy)
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zaczep/hak holowniczy z kołnierzem montażowym
petrolhead
3 -1kołnierzwy dyszel holowniczy
robwoj


Discussion entries: 1





  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
kołnierzwy dyszel holowniczy


Explanation:
wg. WNT. Dyszel to co innego niż drąg i wtedy ma sens ten kołnierz i inne cechy jak możliwość zdejmowania czy jako nierozbieralny. To tylko propozycja i oczywiście rózni prozkomowi obśmiewacze mgą to wyśmiać, ale zasatanowić się warto.

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 343

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  petrolhead: Nie uważam się za prozkomowego obśmiewacza, ale podpowiadam, że w dyszel zaopatrzona jest przyczepa, a nie pojazd ciągnący.
8 hrs

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaczep/hak holowniczy z kołnierzem montażowym


Explanation:
Ewidentnie kontekst wskazuje na różne rodzaje mocowań (np. mocowane na stałe, wypinane i zaopatrzone w kołnierz montażowy)

petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2347
Grading comment
dziękuję!