KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

fins

Polish translation: płetwy/ogon


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fins
Polish translation:płetwy/ogon
Entered by: Maja Źróbecka, MITI

17:19 Mar 26, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: fins
Jak się nazywają po polsku te płetwy na amerykańskich samochodach z lat pięćdziesiątych?
mww
płetwy/ogon
Explanation:
przpisuje tylko, to co na wiki podaja, wiec decyzja nalezy do ciebie

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cadillac_Eldorado
Selected response from:

Maja Źróbecka, MITI
Poland
Grading comment
thnx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1skrzydłapidzej
3 +1płetwy/ogon
Maja Źróbecka, MITI


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
płetwy/ogon


Explanation:
przpisuje tylko, to co na wiki podaja, wiec decyzja nalezy do ciebie

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cadillac_Eldorado

Maja Źróbecka, MITI
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
thnx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO płetwy - najczęściej pionowe. Czasami ukośne, prawie poziome - wtedy ewentualnie skrzydła.
17 hrs
  -> :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
skrzydła


Explanation:
mercedes W110 z tamtych lat, z nieśmiałymi w porównaniu z osiągnięciami Detroit wypustkami, powszechnie znany jest jako skrzydlak


    Reference: http://motoryzacja.odpowiedz.pl/t/73851.html
pidzej
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: gdy szczególnie duże i (niemal) poziome - w odróżnieniu od płetw. Tak bym rozróżniał.//Nazwa zapewne była, lecz w porównaniu z Cadillacami itp. te wypustki są rzeczywiście nieśmiale :-)
13 hrs
  -> Ale W110 miał pionowe!: it.wikipedia.org/wiki/Mercedes_W110