KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

muffler cutter

Polish translation: wycinak do otworów wylotowych z tłumika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:muffler cutter
Polish translation:wycinak do otworów wylotowych z tłumika
Entered by: Marian Krzymiński

10:15 Sep 12, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / pozycja na liście części Mazdy
English term or phrase: muffler cutter
Dużo zdjęć w sieci, ale jak tę część nazwać po polsku?

TIA!
Piotr Rypalski
Poland
wycinak do otworów wylotowych z tłumika
Explanation:
Outside
Muffler Cutter
Cortador de silenciador externo • Coupoir de silencieux extérieur
The concave cutting edge design will cut exhaust side of muffler
z linku poniżej
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
To je to ;) Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wycinak do otworów wylotowych z tłumika
Marian Krzymiński
3obcinacz/przycinacz rur tłumika [wydechu]
skisteeps
3tłumikKatarzyna Stasiuk-Fijałkowska


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tłumik


Explanation:
wg słownika technicznego Leksykonia muffler to tłumik. Może muffler i muffler cutter to to samo?

Katarzyna Stasiuk-Fijałkowska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Nie sądzę. To jest osobna część w kat. "Tłumik"... Ale dziękuję za pomoc ;)


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wycinak do otworów wylotowych z tłumika


Explanation:
Outside
Muffler Cutter
Cortador de silenciador externo • Coupoir de silencieux extérieur
The concave cutting edge design will cut exhaust side of muffler
z linku poniżej


    Reference: http://www.kentool.com/oldforge%202.pdf
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 455
Grading comment
To je to ;) Dziękuję!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obcinacz/przycinacz rur tłumika [wydechu]


Explanation:
Tak wynika z rysunków, które widziałem na googlu.

skisteeps
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52