KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

press-fit

Polish translation: mocowany na wcisk


10:18 Oct 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: press-fit
W ciągniku, w opisie przekładni:
Przykłady wystąpień:
Press-fit bush inner diameter.
Rear bush (press-fit into pinion support).

Leksykonia podaje "pasowanie wtłaczane", ale jakoś mam wątpliwości.
Ewa Zmudzinska
Polish translation:mocowany na wcisk
Explanation:
w pierwszym przykładzie chodzi o wewnętrzą średnicę tulejki (?) mocowanej na wcisk.
Selected response from:

PAS
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pasowanie wciskanerobwoj
4Press-fit bush - wciskana tulejamrall
3 +1mocowany na wcisk
PAS


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pasowanie wciskane


Explanation:
lub wtłaczane

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 343

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  stake
1 hr
  -> dzieki,

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mocowany na wcisk


Explanation:
w pierwszym przykładzie chodzi o wewnętrzą średnicę tulejki (?) mocowanej na wcisk.

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ryszard Matuszewski: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=mocowana na wcisk&btnG=S...
4 hrs

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Press-fit bush - wciskana tuleja


Explanation:
Polaczylbym 'Press-fit' z 'bush' wtedy zdanie ma jakis sens:
Press-fit bush inner diameter
Wewnetrzna srednica wciskanej tulei



mrall
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40