KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

drum-in-disc brake

Polish translation: tarcza hamulcowa ze zintegrowanym bebnem hamulca postojowego.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drum-in-disc brake
Polish translation:tarcza hamulcowa ze zintegrowanym bebnem hamulca postojowego.
Entered by: Piotr Rypalski

14:47 Oct 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / układ hamulcowy
English term or phrase: drum-in-disc brake
Typ hamulca w samochodach Mazda.

The parking brake mechanism mainly consists of a disc plate with integrated parking brake drum, parking brake shoe and operation lever.

Hamulec postojowy z bębnem połączonym/zintegrowanym z tarczą?

TIA!
Piotr Rypalski
Poland
tarcza hamulcowa ze zintegrowanym bebnem hamulca postojowego.
Explanation:
Jak tez np. w bmw. Stosowany ze wzgledu na niska wydajnosc hamulca postojowego w konstrukcji z tarcza hamulcowa. specjalny ksztalt tarczy umozliwia zastosowanie oddzielnych okladzin hamulcowych hamulca postojowego. Polecam linki ponizej.
Selected response from:

Witold Palka
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tarcza hamulcowa ze zintegrowanym bebnem hamulca postojowego.Witold Palka
4hamulec bębnowo-szczękowy
TechWrite


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hamulec bębnowo-szczękowy


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q=hamulec bębnowo-szczęko...

TechWrite
Israel
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tarcza hamulcowa ze zintegrowanym bebnem hamulca postojowego.


Explanation:
Jak tez np. w bmw. Stosowany ze wzgledu na niska wydajnosc hamulca postojowego w konstrukcji z tarcza hamulcowa. specjalny ksztalt tarczy umozliwia zastosowanie oddzielnych okladzin hamulcowych hamulca postojowego. Polecam linki ponizej.


    Reference: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM31&mospid=47...
    Reference: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DM31&mospid=4753...
Witold Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 255
Grading comment
Dziękuję bardzo!