KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

intrusive

Polish translation: kłopotliwe


10:10 Nov 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: intrusive
Diesel engines are intrusive, partilculary at higher speeds

Co się dzieje z tym silnikiem? Dusi się?
Dzięki z góry za pomoc.
Jacek Zukowski
Poland
Polish translation:kłopotliwe
Explanation:
to obejmuje wszelkie niektorzystne zjawiska nie tylko hałas

może być także "uciążliwy"
Selected response from:

Robert Willam
Grading comment
dzięki, wybrałem jednak wersje niedokreśloną
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1hałaśliwe
Andrzej Lejman
3kłopotliweRobert Willam


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hałaśliwe


Explanation:
na zdrowy rozsądek

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 176

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TechWrite: chyba na to wygląda...
16 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kłopotliwe


Explanation:
to obejmuje wszelkie niektorzystne zjawiska nie tylko hałas

może być także "uciążliwy"

Robert Willam
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki, wybrałem jednak wersje niedokreśloną

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  TechWrite: Diesel jest glosny.slychac go na odleglosc,szczegolnie te starsze wersje. :) Doslownie,wiesz,ze to diesel i nie da sie go z niczym pomylisc. :) Ale czy taki halas jest klopotliwy?Da sie przyzwyczaic. :) I rodzinka zawsze wie,kiedy podjezdzasz pod dom. ;)
3 hrs
  -> Jeżdżę dieslem ponad 5 lat i coś wiem o tym, próbuję tylko podpowiedzieć słowo inne niż hałaśliwy (oprócz hałasu dochodzą jeszcze silne wibracje)