KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

pivot shaft

Polish translation: czop centrujący (ramy) obrotnicy


09:43 Jan 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: pivot shaft
dotyczy zawieszenia ramy podwozia w spycharce
Jacek Zukowski
Poland
Polish translation:czop centrujący (ramy) obrotnicy
Explanation:
Raczej nie wał (napęd obrotnicy musiałby iść przez ten wal, nie znam takich rozwiązań).

[PDF]
Fizykalne aspekty koherencji wielkogabarytowych łożysk tocznych i ...
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
obrotnicy czop centrujący tzw. „wał królewski”. Było to możliwe do zrealizowania, po-. nieważ w nadwoziu znajdowały się niezależnie skrętne przenośniki ...
www.dbc.wroc.pl/Content/1154 -

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-20 11:38:54 GMT)
--------------------------------------------------

to jest pozioma oś obrotu belki wyrównawczej (rozkłada równomiernie obciązenie na oba wózki) czyli:
oś (czopy) belki wyrównawczej [lub lepszej propozycji dla equalizer bar w drugim pytaniu]: szczegóły w:
KOMATSU SUPER BULLDOZER
Komatsu 575A-3SD the worlds most powerful bulldozer. ... Suspension, Oscillating equalizer bar and pivot shaft. Track roller frame, Box-section, ...
www.vincelewis.net/bulldozer.html -
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dzięki za wyczerpującą odpowiedź
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wał z rowkiem (do wpustu)
Rafal Piasta
3czop centrujący (ramy) obrotnicyA.G.


Discussion entries: 3





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wał z rowkiem (do wpustu)


Explanation:
wał z podłużnym rowkiem do zamontowania wpustu (najczęściej wpustu pryzmatycznego)

Rafal Piasta
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czop centrujący (ramy) obrotnicy


Explanation:
Raczej nie wał (napęd obrotnicy musiałby iść przez ten wal, nie znam takich rozwiązań).

[PDF]
Fizykalne aspekty koherencji wielkogabarytowych łożysk tocznych i ...
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
obrotnicy czop centrujący tzw. „wał królewski”. Było to możliwe do zrealizowania, po-. nieważ w nadwoziu znajdowały się niezależnie skrętne przenośniki ...
www.dbc.wroc.pl/Content/1154 -

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-20 11:38:54 GMT)
--------------------------------------------------

to jest pozioma oś obrotu belki wyrównawczej (rozkłada równomiernie obciązenie na oba wózki) czyli:
oś (czopy) belki wyrównawczej [lub lepszej propozycji dla equalizer bar w drugim pytaniu]: szczegóły w:
KOMATSU SUPER BULLDOZER
Komatsu 575A-3SD the worlds most powerful bulldozer. ... Suspension, Oscillating equalizer bar and pivot shaft. Track roller frame, Box-section, ...
www.vincelewis.net/bulldozer.html -

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 738
Grading comment
dzięki za wyczerpującą odpowiedź