KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

NO SECURED INTEREST ON RECORD

Polish translation: nie wykazano żadnych/brak udziałów na zabezpieczenie roszczeń


09:23 Mar 13, 2008
English to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: NO SECURED INTEREST ON RECORD
IN A CERTIFICATE OF TITLE
A.Andrzejewska
Polish translation:nie wykazano żadnych/brak udziałów na zabezpieczenie roszczeń
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziekuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4brak informacji o zastawach i zajęciach (sądowych i komorniczych)Polangmar
4nie wykazano żadnych/brak udziałów na zabezpieczenie roszczeń
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
no secured interest on record
nie wykazano żadnych/brak udziałów na zabezpieczenie roszczeń


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 248
Grading comment
Dziekuję bardzo!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
no secured interest on record
brak informacji o zastawach i zajęciach (sądowych i komorniczych)


Explanation:
Tak bym to ujął.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days5 hrs (2008-03-15 15:13:50 GMT)
--------------------------------------------------

Lub szerzej:
brak informacji o zastawach, zajęciach lub (innych) zabezpieczeniach

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1618

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: zawężasz pojęcie; "secured interest" to nie tylko zastawy i zajęcia
1 day5 hrs