KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

combination switches

Polish translation: przełącznik zespolony


07:16 Feb 2, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Akcesoria samochodowe
English term or phrase: combination switches
Akcesoria samochodowe.
Lista obejmuje key sets, power window switches itd
Aleksandra Cichon-Krolikowska
Poland
Polish translation:przełącznik zespolony
Explanation:
np. kierunkowskaz i wycieraczki i światła drogowe w jednym


Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3przełącznik zespolonyMarek Daroszewski (MrMarDar)
3przełączniki dźwigniowe
ECOlibre


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
combination switch
przełącznik zespolony


Explanation:
np. kierunkowskaz i wycieraczki i światła drogowe w jednym




Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 221
Grading comment
Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Archie: tu raczej powinna być l.m.: "przełączniki zespolone"
17 mins
  -> dzięki; oczywiście masz rację (l.mn.), ale słownikowo (=dla celów glosariusza) powinno się wpisywać hasła w l.p., formach bezokolicznikowych, itp.

agree  Crannmer
23 mins

agree  Kinga Palczewska
9 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przełączniki dźwigniowe


Explanation:
IMO

ECOlibre
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4