KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

combi valve

Polish translation: zawór wielofunkcyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:combi valve
Polish translation:zawór wielofunkcyjny
Entered by: barwin

10:47 Mar 23, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / cars
English term or phrase: combi valve
Lista słów i wyrażeń z dziedziny motoryzacji. Czy to jest zawór combi czy może co¶ innego?
Lucyna Długołęcka
Poland
zawór wielofunkcyjny
Explanation:
zależnie od kontekstu może to być również zawór ciśnieniowy lub zawór zespolony.
Selected response from:

barwin
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1zawór wielofunkcyjnybarwin
5 -1zawór kombinowany
bartek


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
zawór kombinowany


Explanation:
Page 1. Karta katalogowa VQ400 1 Universal Gas Valves Seria VQ400 ZAWÓR KOMBINOWANY
KLASY A" KARTA KATALOGOWA WPROWADZENIE Zawór kombinowany serii VQ400 jest ...
http://www.honeywell.com.pl/pdf/automatyka_domow/palniki_do_...

http://www.honeywell.com.pl/pdf/automatyka_domow/palniki_do_...


    Reference: http://www.honeywell.com.pl/pdf/automatyka_domow/palniki_do_...
    Reference: http://www.honeywell.com.pl/pdf/automatyka_domow/palniki_do_...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  barwin: zawory gazowe nie sprawdzają się w samochodach
6 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zawór wielofunkcyjny


Explanation:
zależnie od kontekstu może to być również zawór ciśnieniowy lub zawór zespolony.

barwin
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
2 hrs