KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

high-performance sports car

Polish translation: wysokiej klasy samochód sportowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high-performance sports car
Polish translation:wysokiej klasy samochód sportowy
Entered by: maci3j

08:46 Sep 28, 2011
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: high-performance sports car
"They are actively aided by the Audi high-performance sports car."

samochód sportowy Audi o wysokich osiągach
czy
wysokiej klasy samochód sportowy Audi?
maci3j
United States
wysokiej klasy samochód sportowy
Explanation:
Można też powiedzieć "o wysokich parametrach".
Selected response from:

Lidia Lewandowska-Nayar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wysokiej klasy samochód sportowy
Lidia Lewandowska-Nayar
5Wyczynowy samochod sportowyWitold Palka
3supersamochód
bartnick


Discussion entries: 4





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wysokiej klasy samochód sportowy


Explanation:
Można też powiedzieć "o wysokich parametrach".


    Reference: http://www.diki.pl/slownik-angielskiego
Lidia Lewandowska-Nayar
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Adrian Liszewski: Raczej nie, gdyż wysokiej klasy może być również luksusowy Lexus przeznaczony dla VIPów.
2 hrs

agree  Polangmar: Dlaczego nie? VIP-y nie mają tu nic do rzeczy.
14 hrs

agree  petrolhead: Raczej tak!
336 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
supersamochód


Explanation:
Brzmi to trochę komiksowo :), ale jest taka klasa samochodów, np. Bugatti Veyron. Nie wiadomo mi jednak nic na temat supersamochodów produkowanych przez Audi. Może to jakiś concept-car?

bartnick
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Slawomir Nieciecki: chyba chodziło mu o BMW vision ;)
2 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Wyczynowy samochod sportowy


Explanation:
High performance - o najwyższych parametrach. Czyli np. Audi R8, BMW M6, Mercedes SLR, Jaguar XK itp itd.
W odróżnieniu np od Audi TT, które to jest może i jest "sportawe" ale nie jest to najwyższa półka.

Witold Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 255