KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

curved mirror

Polish translation: lusterko sferyczne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:curved mirror
Polish translation:lusterko sferyczne
Entered by: Beata Drezek

22:49 Feb 5, 2012
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / lusterko samochodowe
English term or phrase: curved mirror
Z opisu lusterka samochodowego do zamontowania na orginalnym lusterku wstecznym

Np.:
- 270mm Wide Curved Mirror reduces high beam light or H.I.D. reflection
- for mounting in existing mirrors between 58mm and 77mm in height
- Provides wider viewing angle to minimise blind spots

Na zdjęciu jest lekko wypukłe.
Beata Drezek
United Kingdom
lusterko sferyczne
Explanation:
Lusterko sferyczne z pewnością nie jest prostym zwierciadłem. Stanowi ono bowiem wycinek kuli. Dzięki wyprofilowaniu, kierowca ma możliwość dosyć szerokiego oglądu sytuacji. Pole widziane w jego powierzchni obejmować będzie sporą liczbę przedmiotów - http://www.bezinteresownie.com/lusterka_sferyczne.php

SFERYCZNE (wycinek kuli o dużym promieniu) Daje obraz omniejszony ale dużo większe pole widzenia. - http://www.lusterka.win.pl/index.php?pilot=rodz
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Bardzo dziękuję za obie odpowiedzi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3lusterko sferyczne
QiX
3lusterko sferyczne
geopiet


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lusterko sferyczne


Explanation:
Lusterko sferyczne z pewnością nie jest prostym zwierciadłem. Stanowi ono bowiem wycinek kuli. Dzięki wyprofilowaniu, kierowca ma możliwość dosyć szerokiego oglądu sytuacji. Pole widziane w jego powierzchni obejmować będzie sporą liczbę przedmiotów - http://www.bezinteresownie.com/lusterka_sferyczne.php

SFERYCZNE (wycinek kuli o dużym promieniu) Daje obraz omniejszony ale dużo większe pole widzenia. - http://www.lusterka.win.pl/index.php?pilot=rodz

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 277
Grading comment
Bardzo dziękuję za obie odpowiedzi.

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lusterko sferyczne


Explanation:
Propozycja.

QiX
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20