KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

command and control systems

Polish translation: systemy sterowania i kontroli


09:50 Dec 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / cars
English term or phrase: command and control systems
w samochodzie
Hanna Stochnialek
Polish translation:systemy sterowania i kontroli
Explanation:
czyli wszelkiego typu przyciski, przelaczniki, ale rowniez uklady automatyczne typu ABS, komputer pokladowy, nawigacja satelitarna itd
Selected response from:

woglaza
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2systemy sterowania i kontroliwoglaza
4systemy kierowania i sterowania
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
systemy kierowania i sterowania


Explanation:
kierowania samochodem i sterowania urządzeniami w samochodzie

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 176

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
systemy sterowania i kontroli


Explanation:
czyli wszelkiego typu przyciski, przelaczniki, ale rowniez uklady automatyczne typu ABS, komputer pokladowy, nawigacja satelitarna itd

woglaza
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: control to sterowanie, nie kontrola
11 mins
  -> niestety jest pan w bledzie, slownik polsko-angielski naukowo-techniczny 2002: kontrola=inspection,control,check,monitoring

agree  medyk: pełna zgoda - kontrola to wcale nie to samo, co sterowanie
2 hrs

agree  joannap
2 hrs