KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

handbrake boost gauge

Polish translation: wskaźnik wspomagania hamulca ręcznego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:handbrake boost gauge
Polish translation:wskaźnik wspomagania hamulca ręcznego
Entered by: MateuszJ

18:26 Mar 31, 2004
English to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: handbrake boost gauge
Ma jakąś zgrabną nazwę?
MateuszJ
wskaźnik wspomagania hamulca ręcznego
Explanation:
to będzie raczej to

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-31 19:56:15 (GMT) [[utf-8]]
--------------------------------------------------

turbodoładowanie nie ma nic wspólnego z hamulcem ręcznym, więc na moje wyczucie chodzi raczej o wskaźnik wspomagania h. ręcznego.
Selected response from:

Robert Trojanowicz
Grading comment
dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wskaźnik wspomagania hamulca ręcznegoRobert Trojanowicz
1manometr ciśnienia ładowania hamulca ręcznego
Szymon Cegielka


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
manometr ciśnienia ładowania hamulca ręcznego


Explanation:
wg słownika Techland boost gauge to właśnie manometr ciśnienia ładowania... może to to?

Szymon Cegielka
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Robert Trojanowicz: Niby wszystko pasuje, ale można Askrea prosić o trochę więcej kontekstu? Boost gauge (czyli miernik ciśnienia ładowania) sprzężony jest z turbosprężarką i nie wiem co tutaj robi hamulec ręczny...
26 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wskaźnik wspomagania hamulca ręcznego


Explanation:
to będzie raczej to

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-31 19:56:15 (GMT) [[utf-8]]
--------------------------------------------------

turbodoładowanie nie ma nic wspólnego z hamulcem ręcznym, więc na moje wyczucie chodzi raczej o wskaźnik wspomagania h. ręcznego.


    Reference: http://branchenportal-deutschland.aus-stade.de/eh.htm
Robert Trojanowicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 115
Grading comment
dzięki.