KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

capacity owner

Polish translation: os. odpowiedzialna za planowanie mocy produkcyjnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:capacity owner
Polish translation:os. odpowiedzialna za planowanie mocy produkcyjnych
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

13:11 Aug 9, 2004
English to Polish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: capacity owner
stanowisko pracy, branza motoryzacyjna
MonikaSojka
United Kingdom
prywatny przedsiębiorca
Explanation:
domyslam sie, ze ten termin wzbudzi kontrowersje, ale na to wychodzi, przynajmniej w niekorych kontekstach....

moze ktos wpadnie na cos lepszego

The term, business capacity owner, refers to Landstar's independent contractors who operate a small business and provide the equipment necessary to haul freight ...
ir.thomsonfn.com/InvestorRelations/ PubNewsStory.aspx?partner=8760&storyId=112661

What is a business capacity owner? A business capacity owner is a truck or fleet owner who leases his or her equipment and services to Landstar. ...
www.landstar.com/CompanyOverview/FAQs.html



--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-08-09 13:36:57 GMT)
--------------------------------------------------

jesli jest to w firmie natomiast (powolne myslenie mam) to byc moze chodzi o osobe odpowiedzialna za planowanie mocy produkcyjnych, ale moj \"podreczny\" natywny wspolbiurkowiec nie slyszal nic takiego nigdy...
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
chodzilo o osobe odp. za planowanie mocy produkcyjnych; dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4właściciel firmy usługowej / wynajmu środków transportu
bartek
2prywatny przedsiębiorcaMarek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
prywatny przedsiębiorca


Explanation:
domyslam sie, ze ten termin wzbudzi kontrowersje, ale na to wychodzi, przynajmniej w niekorych kontekstach....

moze ktos wpadnie na cos lepszego

The term, business capacity owner, refers to Landstar's independent contractors who operate a small business and provide the equipment necessary to haul freight ...
ir.thomsonfn.com/InvestorRelations/ PubNewsStory.aspx?partner=8760&storyId=112661

What is a business capacity owner? A business capacity owner is a truck or fleet owner who leases his or her equipment and services to Landstar. ...
www.landstar.com/CompanyOverview/FAQs.html



--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-08-09 13:36:57 GMT)
--------------------------------------------------

jesli jest to w firmie natomiast (powolne myslenie mam) to byc moze chodzi o osobe odpowiedzialna za planowanie mocy produkcyjnych, ale moj \"podreczny\" natywny wspolbiurkowiec nie slyszal nic takiego nigdy...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 221
Grading comment
chodzilo o osobe odp. za planowanie mocy produkcyjnych; dziekuje

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
właściciel firmy usługowej / wynajmu środków transportu


Explanation:
to tez jakies takie krążenie chyba wokół dokładniejszej nazwy, ale chyba chodzi o firmę, która ma sprzęt i wynajmuje innym firmom. Tak mi wychodzi z gugla
The term, business capacity owner, refers to Landstar's independent contractors who operate a small business and provide the equipment necessary to haul freight ...
ir.thomsonfn.com/InvestorRelations/PubNewsStory.aspx?partner=8760&storyId=112661

a chodzi o to że owner dysponuje tążeż capacity (środki dowolnego transportu - nawet firemka z jednym busem) i wynajmuje ją dla różnych potrzeb.



bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 356