KudoZ home » English to Polish » Automotive / Cars & Trucks

New keeper supplement - to be retained by new keeper

Polish translation: karta (?) dodatkowa dla nowego właściciela - zatrzymuje (ją) nowy właściciel


14:49 Aug 10, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: New keeper supplement - to be retained by new keeper
na dowodzie rejestracyjnym
ania
Polish translation:karta (?) dodatkowa dla nowego właściciela - zatrzymuje (ją) nowy właściciel
Explanation:
b
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odcinek dla nowego posiadacza (pojazdu)Netah
4karta (?) dodatkowa dla nowego właściciela - zatrzymuje (ją) nowy właściciel
bartek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
new keeper supplement - to be retained by new keeper
karta (?) dodatkowa dla nowego właściciela - zatrzymuje (ją) nowy właściciel


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 356

966 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
new keeper supplement - to be retained by new keeper
odcinek dla nowego posiadacza (pojazdu)


Explanation:
mowa tutaj o dowodzie rejestracyjnym, którego różne części są dla różnych stron (osób) - nowego posiadacza, zarejestrowanego już posiadacza (czyli tutaj - sprzedającego) itp. Niektóre odcinki (sekcje dokumentu) odrywa się i przesyła organowi rejestrowemu (w zależności od sytuacji)

Netah
Native speaker of: Native in PolishPolish