KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

quick reference guide

Polish translation: ABC użytkownika rachunku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:quick reference guide
Polish translation:ABC użytkownika rachunku
Entered by: Marta Goc

06:13 Oct 31, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: quick reference guide
chodzi o skrocona instrukcje korzystania z rachunkow inwestycyjnych. Chcialaby uniknac terminu "instrukcja korzystania z rachunku", poniewaz stosuje go dla innego dokumentu w tym samym tekscie.
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
ABC użytkownika rachunku
Explanation:
will take care of the repetition you want to avoid
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ABC użytkownika rachunkupidzej
4 +1skrocona instrukcja
Natalie
4skrot warunkow / skrocone warunkiJacek Krankowski
4 -1OR podreczny/skrocony wykaz funkcjiponar


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skrot warunkow / skrocone warunki


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ABC użytkownika rachunku


Explanation:
will take care of the repetition you want to avoid

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dziadosz: bardzo mi się podoba
8 hrs

agree  Hanna Burdon
8 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
skrocona instrukcja


Explanation:
--



Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Pranagal
2 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
OR podreczny/skrocony wykaz funkcji


Explanation:
podreczny/skrocony wykaz funkcji
OR
podreczna instrukcja

"... j?zyku angielskim; 5 podr?cznych wykazów funkcji (Quick Reference Guide). ... Statgraphics
Plus dla Windows wersja polska Oferowana jest w dalszym ...
www.gambit.krakow.pl/software/manugist/sgwin/manuinfo.html

Skrócony podręcznik użytkownika w języku angielskim (Quick Reference Guide)



ponar
PRO pts in pair: 695

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Robert Pranagal: watch the context!
8 mins
  -> "Podreczna instrukcja" fits the context!