KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

debt and equity investments

Polish translation: inwestycje w dluzne i kapitalowe papiery wartosciowe


04:14 Nov 21, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: debt and equity investments
chodzi o zakres dzialalnosci instytucji finansowej
zuza
Polish translation:inwestycje w dluzne i kapitalowe papiery wartosciowe
Explanation:
JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4inwestycje w insrumenty dłużne i inwestycje kapitałowe
Maciej Zimecki
4inwestycje w dluzne i kapitalowe papiery wartoscioweJacek Krankowski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inwestycje w dluzne i kapitalowe papiery wartosciowe


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inwestycje w insrumenty dłużne i inwestycje kapitałowe


Explanation:
"debt investments" to inwestycje w dłużne papiery wartościowe - obligacje, bony skarbowe, bony komercyjne (commercial paper)etc.
"equity investment" to inwestycje w akcje, udziały , GDR-y etc.

Maciej Zimecki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196