KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

credit card fraud investigator

Polish translation: detektyw prowadzaca dochodzenie w sprawie oszustw zwiazanych z kartami kredytowymi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:credit card fraud investigator
Polish translation:detektyw prowadzaca dochodzenie w sprawie oszustw zwiazanych z kartami kredytowymi
Entered by: Marta Goc

14:51 Dec 4, 2001
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: credit card fraud investigator
"fraud" is the part in question, but if you have suggestions for "ivestigator" i will also appreciate it.
Marta Goc
osoba prowadzaca dochodzenie w sprawie oszustw zwiazanych z kartami kredytowymi
Explanation:
trudno wymyslic cos zgrabniejszego
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Thanks!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Detektyw zajmujacy sie oszustwami
Teresa Goscinska
4osoba prowadzaca dochodzenie w sprawie oszustw zwiazanych z kartami kredytowymi
Jakub Szacki
4 -1specjalista/organizacja/zespół/komórka ds. ścigania oszustw z użyciem kart kredytowych
Robert Pranagal


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
specjalista/organizacja/zespół/komórka ds. ścigania oszustw z użyciem kart kredytowych


Explanation:
specjalista/organizacja/zespół/komórka ds. ścigania oszustw z użyciem kart kredytowych

Nie takie piękne jak po angielsku...

Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jakub Szacki: czy investigate to aby na pewno sciganie?
26 mins
  -> mówi się np.: organy ścigania przestępczości zorganizowanej

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
osoba prowadzaca dochodzenie w sprawie oszustw zwiazanych z kartami kredytowymi


Explanation:
trudno wymyslic cos zgrabniejszego

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
Thanks!

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Detektyw zajmujacy sie oszustwami


Explanation:
na bankowych kartach kredytowych

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej: detektyw OK, oszustwa na kartach - za duży skrót
45 mins