KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

stored value account

Polish translation: "portmonetka elektroniczna"


16:56 Dec 10, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial / m-commerce payments
English term or phrase: stored value account
a type of account which can be used for m-commerce micro payments
Piotr
Polish translation:"portmonetka elektroniczna"
Explanation:
W kontekscie "Stored value cards" chodzi o rozwiazanie podobne do portmonetek elekronicznych, jakie np. stosuje Onet z Citibankiem.

Program prac normalizacyjnych
... 15.1, Systemy kart identyfikacyjnych. Portmonetka elektroniczna. Architektura
zabezpieczeń. E, 35.240.15, EN 1546-2:1999, N, 10, 2002, B. ...
agent.supermedia.pl/scripts/klienci/pkn/prgnkp.asp?NKP=172

PolCard
... szeroko wykorzystywane nie tylko jako środek płatniczy ale także jako portmonetka
elektroniczna czy dokument tożsamości. Znakomicie też nadają się do ...
www.polcard.com.pl/karta_loj3.html

Bull Polska Sp. z oo
... E - Commerce; Home Banking; Portmonetka elektroniczna. Propozycją
bardzo profesjonalnego zastosowania mogą być: ...
www.bull.com.pl/html/terminale.html -

Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"portmonetka elektroniczna"Jacek Krankowski
3Konto wartości zachowanej.Dariusz Mikolajczyk


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"portmonetka elektroniczna"


Explanation:
W kontekscie "Stored value cards" chodzi o rozwiazanie podobne do portmonetek elekronicznych, jakie np. stosuje Onet z Citibankiem.

Program prac normalizacyjnych
... 15.1, Systemy kart identyfikacyjnych. Portmonetka elektroniczna. Architektura
zabezpieczeń. E, 35.240.15, EN 1546-2:1999, N, 10, 2002, B. ...
agent.supermedia.pl/scripts/klienci/pkn/prgnkp.asp?NKP=172

PolCard
... szeroko wykorzystywane nie tylko jako środek płatniczy ale także jako portmonetka
elektroniczna czy dokument tożsamości. Znakomicie też nadają się do ...
www.polcard.com.pl/karta_loj3.html

Bull Polska Sp. z oo
... E - Commerce; Home Banking; Portmonetka elektroniczna. Propozycją
bardzo profesjonalnego zastosowania mogą być: ...
www.bull.com.pl/html/terminale.html -



Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thanks

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Konto wartości zachowanej.


Explanation:
or

Rachunek wartości zachowanej.

Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 144