KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

gift certificate

Polish translation: bon prezentowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gift certificate
Polish translation:bon prezentowy

18:08 Jan 1, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: gift certificate
I have received a gift certificate from Cristina for a haircut at Giorgio's hair salon.

But a gift certificate can be for books, clothes or any other merchandise or service, too. It can be for a certain dollar amount or a certain type of service/product (which, of course, has a known price).
Renata
bon prezentowy
Explanation:
bon prezentowy

"... JAK DZIA?A SYSTEM BONÓW PREZENTOWYCH Bony prezentowe to prosty i bezpieczny
system p?atno?ci za towary lub us?ugi. Bony prezentowe wydawane s? w ... "
www.bonobiadowy.pl/bon_prezentowy.htm

"... Do góry. OFERTA SPECJALNA. OFERTA SPECJALNA PODARUJ SWOIM BLISKIM BON PREZENTOWY
Oryginalny i praktyczny prezent dla wielbicieli kina i nie tylko. BON ..."
multikino.tenbit.pl/repertuar.php?miasto=poznan
Selected response from:

ponar
Grading comment
Dziękuję za trafną odpowiedź!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bon prezentowyponar
4kupon , bon za ktore wczesniej zaplacono, o charakterze prezentukacha


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kupon , bon za ktore wczesniej zaplacono, o charakterze prezentu


Explanation:
sa to kupony , ktore otrzymuje sie ze sklepow to znaczy , ze za pieniadze sprzedaja ci kupon na zakup na przyklad plyt.

kacha
PRO pts in pair: 9

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bon prezentowy


Explanation:
bon prezentowy

"... JAK DZIA?A SYSTEM BONÓW PREZENTOWYCH Bony prezentowe to prosty i bezpieczny
system p?atno?ci za towary lub us?ugi. Bony prezentowe wydawane s? w ... "
www.bonobiadowy.pl/bon_prezentowy.htm

"... Do góry. OFERTA SPECJALNA. OFERTA SPECJALNA PODARUJ SWOIM BLISKIM BON PREZENTOWY
Oryginalny i praktyczny prezent dla wielbicieli kina i nie tylko. BON ..."
multikino.tenbit.pl/repertuar.php?miasto=poznan

ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Dziękuję za trafną odpowiedź!