KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

sent by overnight delivery

Polish translation: wyslane(y) poczta kurierska/ekspresowa z dostawa na drugi dzien


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sent by overnight delivery
Polish translation:wyslane(y) poczta kurierska/ekspresowa z dostawa na drugi dzien
Entered by: ponar

11:32 Jan 4, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / mail
English term or phrase: sent by overnight delivery
przesyłką kurierską nocną??
maitland
poczta kurierska/ekspresowa z dostawa na drugi dzien
Explanation:
wyslano/e poczta kurierska/ekspresowa z dostawa na drugi dzien

"... poczta kurierska - koszt 35 z? (w strefie A - wszystkie wi?ksze ... B (miasta pozosta?e)
- 60 z? / zamówienie do godziny 12.00, dostawa na drugi dzie?. ... "
www.archon.com.pl/form.html

"Poczta kurierska" has a 3-7 days delivery margin as well.
Best, Agnieszka

Selected response from:

ponar
Grading comment
Thanks a lot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wysłany pocztą kurierskąJacek Krankowski
4poczta kurierska/ekspresowa z dostawa na drugi dzienponar


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wysłany pocztą kurierską


Explanation:
'overnight' znaczy w zasadzie z dostawą w ciagu 24 godzin (stad ta noc w miedzyczasie), ale potocznie nazywa sie tak rowniez przesylki kurierskie typu DHL czy UPS, ktore w obrebie Europy ida 48 godzin (a wiec 2 noce), stad nie ma potrzeby wyjasniania tego rodzaju szczegolow.

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski
38 mins

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poczta kurierska/ekspresowa z dostawa na drugi dzien


Explanation:
wyslano/e poczta kurierska/ekspresowa z dostawa na drugi dzien

"... poczta kurierska - koszt 35 z? (w strefie A - wszystkie wi?ksze ... B (miasta pozosta?e)
- 60 z? / zamówienie do godziny 12.00, dostawa na drugi dzie?. ... "
www.archon.com.pl/form.html

"Poczta kurierska" has a 3-7 days delivery margin as well.
Best, Agnieszka



ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Thanks a lot