KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

real company projects

Polish translation: ćwiczenia w prawdziwych firmach


07:13 Jan 10, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial / training methods
English term or phrase: real company projects
used as a training method in team-based learning

"techniki oparte na projektach w rzeczywistych firmach" or rather just "techniki real-company"?

thanks
pablo
Polish translation:ćwiczenia w prawdziwych firmach
Explanation:
Spróbowałam zrezygnować z zapożyczeń.
Selected response from:

Katarzyna Chmiel
Poland
Grading comment
Thanks
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Projekty dla prawdziwych firm
Teresa Goscinska
2 +1ćwiczenia w prawdziwych firmach
Katarzyna Chmiel


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
ćwiczenia w prawdziwych firmach


Explanation:
Spróbowałam zrezygnować z zapożyczeń.

Katarzyna Chmiel
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 207
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski: brzmi dobrze
1 min

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Projekty dla prawdziwych firm


Explanation:
OR projekty z prawdziwych firm Or projekty w prawdziwych firmach. Wybor zalezy od kotekstu .
Czy jest to jest projekt wykonywany dla firmy w ramach cwiczen czy projekt wziety jako przyklad i majacy jedynie znczenie instruktazowe czy tez jest to praktyka wykonywania projektu w danej firmie jako tzw work experience (praktyka robocza?)

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723