KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

American Express Corporate Cardmembers

Polish translation: klienci z korporacyjnymi (firmowymi) kartami American Express


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:American Express Corporate Card members
Polish translation:klienci z korporacyjnymi (firmowymi) kartami American Express
Entered by: Romuald Pawlikowski

23:44 Jan 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: American Express Corporate Cardmembers
This documents provides details of cover arranged by American Express Europe Ltd for the benefit of American Express Corporate Cardmembers.
Sebastian Kumos
klienci z korporacyjnymi (firmowymi) kartami American Express
Explanation:
Tekst jest skopiowany ze strony firomowej American Express!

Klienci z kartami korporacyjnymi (firmowymi)


Wydatki służbowe – średnia wartość transakcji zrealizowanej służbową Kartą American Express jest zdecydowanie wyższa od rachunków opłacanych kartami prywatnymi.
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4klienci z korporacyjnymi (firmowymi) kartami American Express
Romuald Pawlikowski
4firmowi posiadacze kart American Express
leff


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
firmowi posiadacze kart American Express


Explanation:
firmowi posiadacze kart (kredytowych)American Express

zamiast 'firmowi' może być 'instytucjonalni', ale to IMHO sugeruje pracę dla instytucji rządowej

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klienci z korporacyjnymi (firmowymi) kartami American Express


Explanation:
Tekst jest skopiowany ze strony firomowej American Express!

Klienci z kartami korporacyjnymi (firmowymi)


Wydatki służbowe – średnia wartość transakcji zrealizowanej służbową Kartą American Express jest zdecydowanie wyższa od rachunków opłacanych kartami prywatnymi.



    Reference: http://www10.americanexpress.com/sif/cda/page/0,1641,8027,00...
Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713