KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

credit line

Polish translation: linia kredytowa


21:33 Jan 19, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: credit line
credit line
Ivona
United States
Polish translation:linia kredytowa
Explanation:
np. otworzyć linię kredytową

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-19 21:37:33 (GMT)
--------------------------------------------------

np.
http://bossa.pl/oferta/kredyty/linia/

Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2linia kredytowa
leff
5OR limit kredytu/kredytowyponar


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
linia kredytowa


Explanation:
np. otworzyć linię kredytową

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-19 21:37:33 (GMT)
--------------------------------------------------

np.
http://bossa.pl/oferta/kredyty/linia/



leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Fabian
42 mins

agree  darotob: linia kredytowa - odpowiedź powinna mieć confidence 100% :-)byćc
4 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
OR limit kredytu/kredytowy


Explanation:
limit kredytu/kredytowy

credit line (US) - overdraft, the amount by which a person can draw money from an account with no fouds, with the agreement from the bank.
(Slownik bankowosci i finansow)

The maximum amount of credit to be extended to a customer. Also called line of credit.

"... wynosi 35 proc. w skali roku. Limit kredytu ustalany jest indywidualnie dla ka?dego
i wynosi od 500 do 10 tys. z?. Formalno?ci zwi?zane z otrzymaniem karty ... "
www.cetelem.pl/aktualnosci.html

"... tygodnia od z?o?enia wniosku i kompletu dokumentów,; maksymalny limit kredytu
- równowarto?? w z?otych 100 000 USD,; jednoroczny odnawialny,; bez typowych ... "
www.raiffeisen.pl/72f4d4d84f93365d8920a51ca9d36342

"CO TO JEST LIMIT KREDYTOWY W KONCIE OSOBISTYM ? Limit kredytowy polega
na ustaleniu kwoty, do wysoko?ci której posiadacz konta osobistego mo?e ... "
www.bzwbk.pl/u235/navi/33465

ponar
PRO pts in pair: 695