KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

discharge and termination of Options

Polish translation: rozliczenie i rozwiazanie opcji


16:28 Jan 24, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / Option agreement
English term or phrase: discharge and termination of Options
any Call Option written by a party will be automatically terminated and discharged
Grommit
United Kingdom
Polish translation:rozliczenie i rozwiazanie opcji
Explanation:
Zmieniam zdanie po konsultacji z prawnikem-specjalista ds. papierow wartosciowych
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wykonana i wygasladarotob
4 +1wykonanie i wygaśnięcie OpcjiJacek Krankowski
4 +1rozliczenie i rozwiazanie opcjiJacek Krankowski
4spłata (wykonanie) i odstąpienie od transakcji
Araksia Sarkisian


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykonanie i wygaśnięcie Opcji


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Grabias: That's it !
1 day 19 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spłata (wykonanie) i odstąpienie od transakcji


Explanation:
Call option - premiowa transakcja dająca nabywcy prawo do dokonania zakupu lub odstąpienia od transakcji

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
wykonana i wygasla


Explanation:
Opcjae gieldowe czesto sa traktowane jako wykonane i wygasle - bez dalszej mocy prawnej.


    Reference: http://www.cam.org/~darotob/avocats.html
darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 551

11 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rozliczenie i rozwiazanie opcji


Explanation:
Zmieniam zdanie po konsultacji z prawnikem-specjalista ds. papierow wartosciowych

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: szkoda, że nie mam kogoś takiego pod reką...lol
62 days