KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

terminate option against option of the other party

Polish translation: rozwiazac opcje w zamian za opcje drugiej strony


09:30 Jan 25, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / option agreement
English term or phrase: terminate option against option of the other party
the call option written by a party will be terminated and discharged against a call option written by the other party.
Grommit
United Kingdom
Polish translation:rozwiazac opcje w zamian za opcje drugiej strony
Explanation:
opcja nabycia wystawiona przez jedną stronę zostanie rozwiązana i rozliczona w zamian za opcję nabycia wystawioną przez drugą stronę

Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5opcja bedzie skompensowana opcją drugiej stronydarotob
4rozwiazac opcje w zamian za opcje drugiej stronyJacek Krankowski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
opcja bedzie skompensowana opcją drugiej strony


Explanation:
w tym kontekscie chodzi o kompensate czyli moja opcja jest skompensowana twoja opcja.


    Reference: http://www.cam.org/~darotob/avocats.html
darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 551

10 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozwiazac opcje w zamian za opcje drugiej strony


Explanation:
opcja nabycia wystawiona przez jedną stronę zostanie rozwiązana i rozliczona w zamian za opcję nabycia wystawioną przez drugą stronę




    konsultacja z prawnikiem specjalista ds. papierow wartosciowych
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960