KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

corporate sales manager

Polish translation: Kierownik Sprzedaży


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:corporate sales manager
Polish translation:Kierownik Sprzedaży
Entered by: Piotr Grabias

09:21 Jan 28, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: corporate sales manager
chodzi o stanowisko w dziale sprzedazy
lulu
Kierownik Sprzedaży
Explanation:
Jest jeszcze słowo "corporate", którego bym jednak nie tłumaczył na polski, gdyż wtedy należałoby napisać: "Kierownik Sprzedaży w przedsiębiorstwie", a takich stanowisk się po prostu nie spotyka.
W przedsiębiorstwach państowych spotkasz się jeszcze z określeniami: Dział Zbytu/Kierownik Działu Zbytu.





--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-28 11:14:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Niewątpliwie ten facet zajmuje się sprzedażą w skali całego przedsiębiorstwa !
Selected response from:

Piotr Grabias
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kierownik do spraw sprzedaży klientom instytucjonalnym
Jakub Szacki
4Kierownik Sprzedaży
Piotr Grabias


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kierownik Sprzedaży


Explanation:
Jest jeszcze słowo "corporate", którego bym jednak nie tłumaczył na polski, gdyż wtedy należałoby napisać: "Kierownik Sprzedaży w przedsiębiorstwie", a takich stanowisk się po prostu nie spotyka.
W przedsiębiorstwach państowych spotkasz się jeszcze z określeniami: Dział Zbytu/Kierownik Działu Zbytu.





--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-28 11:14:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Niewątpliwie ten facet zajmuje się sprzedażą w skali całego przedsiębiorstwa !

Piotr Grabias
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 80

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kierownik do spraw sprzedaży klientom instytucjonalnym


Explanation:
z może to corporate odnosi się do klientów instytucjonalnych - bo sprzedaż/ zaopatarzenie dla innych firm?
- ale nie jestem pewien

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): M.A.B.