KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

salary grade

Polish translation: przedzial (tabela) wynagrodzenia


14:04 Jan 29, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: salary grade
what is your salary grade? SG4, SG5 or other?
Agnieszka Kopinska
Polish translation:przedzial (tabela) wynagrodzenia
Explanation:
W tym kontekscie (zwykle w duzych firmach i organizacjach miedzynarodowych) jest skala (tabela) plac ktora mowi ze np SG4 zarabia miedzy 50,000 a 54,500 USD a SG 5 mniej jub wiecej (w organizacja ch miedzynarodowych czym mniejsza cyfra tym wieksze wynagrodzenie.
Selected response from:

darotob
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pensja w/g tabeli wynagrodzenWTLS
4stawka zaszeregowania w siatce płac
Piotr Grabias
4przedzial (tabela) wynagrodzeniadarotob


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przedzial (tabela) wynagrodzenia


Explanation:
W tym kontekscie (zwykle w duzych firmach i organizacjach miedzynarodowych) jest skala (tabela) plac ktora mowi ze np SG4 zarabia miedzy 50,000 a 54,500 USD a SG 5 mniej jub wiecej (w organizacja ch miedzynarodowych czym mniejsza cyfra tym wieksze wynagrodzenie.

darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 551
Grading comment
dzieki

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stawka zaszeregowania w siatce płac


Explanation:
Tak to się przynajmniej w Polsce nazywa.



Piotr Grabias
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 80

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pensja w/g tabeli wynagrodzen


Explanation:
Maybe this one can strike the perfect balance between the old communist and the new capitalist vocabulary?

WTLS
United States
PRO pts in pair: 150