KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

comparable benchmarking partners

Polish translation: konkurenci wybrani jako wzorce do nasladowania


16:03 Mar 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: comparable benchmarking partners
(just an isolated item on a long list)
Sebastian Kumos
Polish translation:konkurenci wybrani jako wzorce do nasladowania
Explanation:
Penc:leksykon biznesu
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5partnerzy, którzy mogą być porównywani przy zastosowaniu metody porównawczej
Teresa Jaczewska
5partnerzy, którzy mogą być porównywani przy zastosowaniu metody porównawczej
Teresa Jaczewska
4konkurenci wybrani jako wzorce do nasladowania
Teresa Goscinska


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
partnerzy, którzy mogą być porównywani przy zastosowaniu metody porównawczej


Explanation:
Firmy, które spełniają dane kryteria i mogą być brane pod uwagę w danej analizie porównawczej. Porównywalni partnerzy.


    The New Penguin English Dctionary; own experience
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
partnerzy, którzy mogą być porównywani przy zastosowaniu metody porównawczej


Explanation:
Firmy, które spełniają dane kryteria i mogą być brane pod uwagę w danej analizie porównawczej. Porównywalni partnerzy.


    The New Penguin English Dctionary; own experience
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konkurenci wybrani jako wzorce do nasladowania


Explanation:
Penc:leksykon biznesu

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723