KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

Direct deposit, Automatic withdrawals

Polish translation: bezpo¶rednie składanie lokat, automatyczne podejmowanie ¶rodków


09:40 May 9, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Direct deposit, Automatic withdrawals
SAROCK SAVINGS ACCOUNTS OFFERS

Safety & security
No maintenance fee
Low minimum balance
Bank-by-Phone - Free
Direct deposit - Free
Automatic withdrawals - Free
Alex Pszczola
Polish translation:bezpo¶rednie składanie lokat, automatyczne podejmowanie ¶rodków
Explanation:
HTH
Kris
Selected response from:

big_fish
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4automatyczna obsluga wynagrodzen/elektroniczny przelew wynagrodzenMiroslaw Owinski
4bezpo¶rednie składanie lokat, automatyczne podejmowanie ¶rodkówbig_fish


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bezpo¶rednie składanie lokat, automatyczne podejmowanie ¶rodków


Explanation:
HTH
Kris

big_fish
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 81

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatyczna obsluga wynagrodzen/elektroniczny przelew wynagrodzen


Explanation:
Direct deposit: automatyczna obsluga wynagrodzen, lub
elektroniczny przelew wynagrodzen
Pierwsz definicja okresla funkcje, druga - metode.
Direct deposit: forma przekazu wynagrodzenia od pracodawcy do pracownika; zmiast wreczyc pieniadze lub czek pracownikowi, pracodawca przelewa odpowiednia kwote na konto w banku wskazanym przez pracownika.
Zrodlo: autopsja

Automatic withdrawals: automatyczna/elektroniczna realizacja zobowiazan gotowkowych, lub automatyczna/elektroniczna realizacja oplat rachunkowych.
Na podstawie umowy z posiadaczem konta, bank moze automatycznie (elektronicznie) realizowac cykliczne zobowiazania gotowkowe klienta, np. oplaty rachunkow za telefon, prad, czynsz, silownie, itp.
Zrodlo: j.w.


Miroslaw Owinski
PRO pts in pair: 44