KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

first unit shipped

Polish translation: pierwsza sprzedana (wysłana) partia towaru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:first unit shipped
Polish translation:pierwsza sprzedana (wysłana) partia towaru
Entered by: Andrzej Lejman

11:36 Oct 18, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / project management/team building
English term or phrase: first unit shipped
sposoby budowania zespołu w ramach zarządzania projektami, jeden z punktów głosi:
celebrate significant project milestones (e.g. design approved, first unit shipped, etc.). Są to ogólne rozważania, nie zawężone do przykładu np. firmy budującej okręty, czy można to tłumaczyć bardziej ogólnie?
bej
pierwsza sprzedana (wysłana) partia towaru
Explanation:
pierwsza wysyłka towaru etc.

Shipped nie ma nic wspólnego ze statkami; w branży komputerowej mowi sie np. "first drives are expected to be shipped next month", co oznacza po prostu wysyłkę do producentów i sprzedawców.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Tak podejrzewałam, bardoz dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pierwsza sprzedana (wysłana) partia towaru
Andrzej Lejman
2pierwszy etap zakonczony/zamknietyPiotr Kurek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pierwszy etap zakonczony/zamkniety


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: see below
2 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pierwsza sprzedana (wysłana) partia towaru


Explanation:
pierwsza wysyłka towaru etc.

Shipped nie ma nic wspólnego ze statkami; w branży komputerowej mowi sie np. "first drives are expected to be shipped next month", co oznacza po prostu wysyłkę do producentów i sprzedawców.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Tak podejrzewałam, bardoz dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
3 mins
  -> Thank U!