KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

gate reviewer

Polish translation: recenzent, weryfikator (projektu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gate reviewer
Polish translation:recenzent, weryfikator (projektu)
Entered by: Tomasz Jurewicz

12:48 Oct 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / project managment
English term or phrase: gate reviewer
znowu: jest to określenie na rodzaj powiązania pracownika z zadaniem w projekcie, nazwa jego funkcji, jak to zgrabnie nazwać? Szczerze mówiąc, ja w ogóle nie wiem, co on może robić, ten gate reviewer.
bej
recenzent, weryfikator (projektu)
Explanation:
Wydaje mi sie, ze chodzi tu raczej o osobe,ktora stoi "na bramce" i kontroluje /zatwierdza/ dopuszcza do realizacji projekt na wejsciu lub wyjsciu. Podobnie uzywa sie okreslenia "gatekeeper", mowiac o osobie, ktora jak odzwierny dopuszcza nas do jakiejs osoby w firmie

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 14:22:30 (GMT)
--------------------------------------------------

czyli, w uzupelnieniu, w zaleznosci, czy mamy do czynienia z osoba, ktora kontroluje na wejsciu, czy na wyjsciu - recenzent/ weryfikator wstepny lub koncowy
Selected response from:

Tomasz Jurewicz
Grading comment
też kombinuję w tę stronę, dziękuję. GATE raczej nie, bo to jest zwykłe gate, i ma się stosowac do każdego możliwego projektu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4inspektorzy / kontrolerzy The Global Alliance for Transnational Education
bartek
3recenzent, weryfikator (projektu)
Tomasz Jurewicz


Discussion entries: 1





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inspektorzy / kontrolerzy The Global Alliance for Transnational Education


Explanation:
GATE nazwa własna The Global Alliance for Transnational Education
http://www.edugate.org/certification.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 13:36:15 (GMT)
--------------------------------------------------

Co-ordinator, but may be made by an experienced GATE reviewer who is geographically closer to the campus
The external review leads to GATE recognition which carries with it the professional and moral authority of the international higher education and corporate training communities.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
recenzent, weryfikator (projektu)


Explanation:
Wydaje mi sie, ze chodzi tu raczej o osobe,ktora stoi "na bramce" i kontroluje /zatwierdza/ dopuszcza do realizacji projekt na wejsciu lub wyjsciu. Podobnie uzywa sie okreslenia "gatekeeper", mowiac o osobie, ktora jak odzwierny dopuszcza nas do jakiejs osoby w firmie

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 14:22:30 (GMT)
--------------------------------------------------

czyli, w uzupelnieniu, w zaleznosci, czy mamy do czynienia z osoba, ktora kontroluje na wejsciu, czy na wyjsciu - recenzent/ weryfikator wstepny lub koncowy

Tomasz Jurewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 206
Grading comment
też kombinuję w tę stronę, dziękuję. GATE raczej nie, bo to jest zwykłe gate, i ma się stosowac do każdego możliwego projektu