KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

TDS Certificate (Indie -)

Polish translation: dosł. "potrącenie (podatku) u źródła"


20:40 Oct 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: TDS Certificate (Indie -)
zaświadczenie o potrąceniu pewnej kwoty na rzecz podatku dochodowego.
(wystawione przez firmę z Indii)
tytuł: TDS CERTIFICATE [?]
Tradeusz
Polish translation:dosł. "potrącenie (podatku) u źródła"
Explanation:
podobna do obowiązującej w Polsce zasady potrącania/wpłacania zaliczek na podatek dochodowy, z tym że równie dobrze może to być podatek ostateczny (wyjaśnione pod "withholding taxes" w Międzynarodowym słowniku podatkowym - PWE/IBFD)

tu jest tabela stawek od osób fizycznych i prawnych (Indie - Bangalore):
http://www.incometaxbangalore.org/tdschart.htm
--------------------------------------------------------------------------------
inne rozwinięcie: "Tax Deducted from Salaries"

9. Complex Indian Tax Laws Made Easy
... 2002. TDS Circular-Income Tax Deduction from Salaries under section
192 of the IT Act, 1961 dated 12th December, 2001. More... Tax ...
http://www.taxfundas.com/

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-29 08:26:14 (GMT)
--------------------------------------------------

poprawka: TDS może być od salaries ale nie tylko

wszystko o TDS w Indiach na stronie:
http://incometaxinfo.com/info/taxinfo/tds/index.shtml
Selected response from:

anglista
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dosł. "potrącenie (podatku) u źródła"anglista
5 +1Tax Deducted at Source = TDSwojteks77


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Tax Deducted at Source = TDS


Explanation:
My inclination would be to leave as is.

http://incometaxdelhi.nic.in/vsincometaxdelhi/taxsys/types.h...

Hope this is of some help.

Best,
ws.

wojteks77

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
9 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dosł. "potrącenie (podatku) u źródła"


Explanation:
podobna do obowiązującej w Polsce zasady potrącania/wpłacania zaliczek na podatek dochodowy, z tym że równie dobrze może to być podatek ostateczny (wyjaśnione pod "withholding taxes" w Międzynarodowym słowniku podatkowym - PWE/IBFD)

tu jest tabela stawek od osób fizycznych i prawnych (Indie - Bangalore):
http://www.incometaxbangalore.org/tdschart.htm
--------------------------------------------------------------------------------
inne rozwinięcie: "Tax Deducted from Salaries"

9. Complex Indian Tax Laws Made Easy
... 2002. TDS Circular-Income Tax Deduction from Salaries under section
192 of the IT Act, 1961 dated 12th December, 2001. More... Tax ...
http://www.taxfundas.com/

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-29 08:26:14 (GMT)
--------------------------------------------------

poprawka: TDS może być od salaries ale nie tylko

wszystko o TDS w Indiach na stronie:
http://incometaxinfo.com/info/taxinfo/tds/index.shtml

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
1 hr
  -> thank you so much!

agree  Przemysław Szkodziński
2 hrs
  -> Thank you, too