KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

visiting pattern

Polish translation: schemat odwiedzin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:visiting pattern
Polish translation:schemat odwiedzin
Entered by: bartek

14:21 Jan 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / survey on ....
English term or phrase: visiting pattern
częstotliwość chodzenia (do marketu - w tym przypadku)?
Wiem, o co chodzi, ale nie ma czegoś bardziej fachowego?
bartek
schemat odwiedzin
Explanation:
.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki wszystkim. Wszystkie wersje przydadzą się z pewnścią, ale w moim kontekście odpowiedź leffa pasuje najlepiej
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozklad odwiedzin/korzystania(z...) w czasie
maciejm
4schemat odwiedzin
leff
1 +1schemat zachowań klientahadraadae


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
schemat zachowań klienta


Explanation:
może to Cię jakoś zainspiruje

hadraadae
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 105

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki: chyba coś w tym kierunku; "częstotliwość" to za mało, bo nic nie mówi np. o tym, że przychodzą w soboty, a nie w poniedziałki
28 mins
  -> dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schemat odwiedzin


Explanation:
.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki wszystkim. Wszystkie wersje przydadzą się z pewnścią, ale w moim kontekście odpowiedź leffa pasuje najlepiej

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozklad odwiedzin/korzystania(z...) w czasie


Explanation:
Moze jakos tak?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-07 22:58:33 (GMT)
--------------------------------------------------

... Rozklad w czasie byl regularny: 1 proba 30 sekund przerwy 2 proba 4 minuty 39 sekund
przerwy 3 proba 30 sekund przerwy 4 proba 4 minuty 37 sekund przerwy 5 ...
www.it-faq.pl/news_archives/pl.comp.security/ 2001/nov/msg00402.html

Moze jeszcze dodac \"typowy rozklad...\"

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126