KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

pending reversal

Polish translation: zablokowaliśmy sporne środki do czasu zakończenia dochodzenia

19:18 Jan 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: pending reversal
In the meantime, we have placed a pending reversal on the funds in question until the investigation is complete.
ZUZA
United Kingdom
Polish translation:zablokowaliśmy sporne środki do czasu zakończenia dochodzenia
Explanation:
może po prostu tak?
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2oczekujące na wystornowanie
Radek Podolski
3zablokowaliśmy sporne środki do czasu zakończenia dochodzenia
Andrzej Lejman


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
oczekujące na wystornowanie


Explanation:
glosariusz SAP'a, JDEdwards

takie bylo by glosariuszowe tlumacznie samego terminu, zdanie as follows:

W miedzyczasie zmienilismy status srodkow (...) na oczekujące na wystornowanie

sek w tym, ze zdanie jest cokolwiek dziwne bo w takim przypadku zlece sie hold, czyli wstrzymanie...

status pending pozycje/operacje maja wtedy gdy oczekuja w kolejce... wiadomo jaki to system?



Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
2 mins

agree  lim0nka: zamieńmy ten "międzyczas" na "tymczasem" albo "do tego czasu", co? ;)
2 hrs
  -> racja, wyszlo zbyt literacko.. chyba zostawilem dzis glowe pod prysznicem.. :o)

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zablokowaliśmy sporne środki do czasu zakończenia dochodzenia


Explanation:
może po prostu tak?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Radek Podolski: nie, jesli tekst dotyczy ERP (IMVHO brzmi jakby dotyczyl)
1 hr