KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

personal excellence and self improvement

Polish translation: (zasadniczo synonimy) rozwój osobisty praca nad sobą / samokształcenie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:personal excellence and self improvement
Polish translation:(zasadniczo synonimy) rozwój osobisty praca nad sobą / samokształcenie
Entered by: anglista

12:24 Jan 14, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial / human resources, service company
English term or phrase: personal excellence and self improvement
jedyne co mi przychodzi do glowy w obu przypadkach to samodoskonalenie.... prosze o pomoc :)

tekst dotyczy okresowej oceny pracownika
GingerR
jeżeli nie są to synonimy, to w każdym razie wyrazy bardzo bliskoznaczne
Explanation:
- rozwój osobisty,
- praca nad sobą,
- samokształcenie,

może coś z tego wybierzesz,

(a wracając do tych "personal skills", to poprawnie powinny one chyba się nazywać "umiejętności interpersonalne")
Selected response from:

anglista
Grading comment
Bardzo dziekuje, przydalo sie wszystko :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1umiejętności osobiste i samodoskonaleniekterelak
4 +1jeżeli nie są to synonimy, to w każdym razie wyrazy bardzo bliskoznaczneanglista
2wysoki wkład osobisty i samodoskonalenie
Agnieszka Hayward


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
umiejętności osobiste i samodoskonalenie


Explanation:
może tak!
niestety pełny link gdzieś mi się zapodział


    Reference: http://www.sprzedaz.pl/produkty
kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
11 mins
  -> dziękuję!

neutral  anglista: u.o. = personal skills (http://www.mbm.ceti.pl/01_umiejetnosci_osobiste.htm)
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jeżeli nie są to synonimy, to w każdym razie wyrazy bardzo bliskoznaczne


Explanation:
- rozwój osobisty,
- praca nad sobą,
- samokształcenie,

może coś z tego wybierzesz,

(a wracając do tych "personal skills", to poprawnie powinny one chyba się nazywać "umiejętności interpersonalne")

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Bardzo dziekuje, przydalo sie wszystko :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
16 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wysoki wkład osobisty i samodoskonalenie


Explanation:
wiem, ze kulawe, ale może choć ciut pomoże... Pozdrawiam AG

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680