KudoZ home » English to Polish » Bus/Financial

global bearer bond

Polish translation: obligacje globalne na okaziciela

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:global bearer bond
Polish translation:obligacje globalne na okaziciela
Entered by: Piotr Kurek

16:59 Jan 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: global bearer bond
This clause permits X to hold the HTS global bearer bond with such sub-custodians as it may appoint.
ZUZA
United Kingdom
obligacje globalne na okaziciela
Explanation:
W ubiegłym tygodniu Ministerstwo Finansów wyemitowało na rynku amerykańskim i europejskim obligacje globalne o warto¶ci 400 mln USD. - Pozyskane ¶rodki przeznaczymy na przedterminow± spłatę czę¶ci zadłużenia zagranicznego - powiedział "Rzeczpospolitej" Edward Basiński, wicedyrektor Departamentu Długu Publicznego Ministerstwa Finansów.

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020912/ekonomia/...

propozycja
pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1obligacje globalne na okaziciela
Piotr Kurek
2respetkowane na całym świecie obligacje płatne na okaziciela
Maciej Andrzejczak


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
respetkowane na całym świecie obligacje płatne na okaziciela


Explanation:
ostrożna propozycja

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4037

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
obligacje globalne na okaziciela


Explanation:
W ubiegłym tygodniu Ministerstwo Finansów wyemitowało na rynku amerykańskim i europejskim obligacje globalne o warto¶ci 400 mln USD. - Pozyskane ¶rodki przeznaczymy na przedterminow± spłatę czę¶ci zadłużenia zagranicznego - powiedział "Rzeczpospolitej" Edward Basiński, wicedyrektor Departamentu Długu Publicznego Ministerstwa Finansów.

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020912/ekonomia/...

propozycja
pwk


    Reference: http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_970607/ekonomia/ekonomia_a_5...
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radek Podolski: tez w terminologii ERP
2 hrs
  -> dziękuję