conventional loan

Polish translation: kredyt konwencjonalny

English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: conventional loan
Dokument amerykański
Sale information
Sale amount: 143,567
Loan amount: 140,000
Loan type: CONVENTIONAL
Magda
Polish translation:kredyt konwencjonalny
Explanation:
Kredyt konwencjonalny jest łatwą i szybką formą finansowania. Wszystkie formalności związane z zakupami na raty załatwiane są bezpośrednio w sklepie, w Punkcie Sprzedaży Ratalnej. Główne korzyści to:

Tradycyjna formuła kredytu.
Długość okresu spłaty dostosowana do towaru i Państwa potrzeb.
Możliwość kredytu bez pierwszej wpłaty.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-11 16:32:52 (GMT)
--------------------------------------------------

KREDYT STANDARDOWY

chyba będzie lepszy, no i częściej się pojawia na stronach bankowych



--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-11 16:35:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Kredyt Standardowy

Standardowy kredyt oferowany przez Opel Bank to kredyt spłacany w równych miesięcznych ratach. Propozycja ta jest oczywiście dostosowana do Twoich potrzeb i wymagań.

http://www.opelmotorcentrum.pl/kredyty.php
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2kredyt konwencjonalny
lim0nka
4poźyczka konwencjonalna, standardowa
Irena Gintilas


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kredyt konwencjonalny


Explanation:
Kredyt konwencjonalny jest łatwą i szybką formą finansowania. Wszystkie formalności związane z zakupami na raty załatwiane są bezpośrednio w sklepie, w Punkcie Sprzedaży Ratalnej. Główne korzyści to:

Tradycyjna formuła kredytu.
Długość okresu spłaty dostosowana do towaru i Państwa potrzeb.
Możliwość kredytu bez pierwszej wpłaty.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-11 16:32:52 (GMT)
--------------------------------------------------

KREDYT STANDARDOWY

chyba będzie lepszy, no i częściej się pojawia na stronach bankowych



--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-11 16:35:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Kredyt Standardowy

Standardowy kredyt oferowany przez Opel Bank to kredyt spłacany w równych miesięcznych ratach. Propozycja ta jest oczywiście dostosowana do Twoich potrzeb i wymagań.

http://www.opelmotorcentrum.pl/kredyty.php


    Reference: http://www.leclerc.pl/ie4/aura3.php3
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR
6 mins
  -> dziękuję

agree  Piotr Kurek
3 hrs
  -> dziękuję

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poźyczka konwencjonalna, standardowa


Explanation:
:o)

Irena Gintilas
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian